12 de març 2016

Entrevistes de Lady Gaga + debut de TIHTY al Hot 100 + DJWS a LG5

Aquesta setmana, Lady Gaga ha estat entrevistada en dos ràdios, però en cap de les dos va dir coses suficientment rellevants com per dedicar-los-hi una entrada. A continuació us deixo un resum de totes dues.
I també vull destacar que, després dels Oscars, Til It Happens To You, finalment ha aconseguit entrar al Hot 100 de Billboard, concretament a la posició número 95. La setmana del llançament es va quedar al que seria la 102.
Entrevista a 104.3 MyFM, de Los Angeles (Dimecres):

  • Lady Gaga va manifestar el desig de tenir fills amb el seu promès Taylor Kinney, tot i que d'aquí a un temps. Diu que fins que sigui mare, "seguirà llançant al món coses bones".
  • És conscient de la impaciència dels fans respecte al seu cinquè treball discogràfic: "Sé que si no acabo aviat el meu àlbum, els meus fans vindran a casa meva amb forques. M'encanta fer música, i no dono per acabat [el nou disc] fins que no estigui segura que transmet el que jo vull transmetre"
  • La compositora Diane Warren queda confirmada per al disc.
Entrevista a AMP Radio, Estats Units (Dilluns):
  • També va dir que el disc no estava acabat, i va refusar donar detalls nous: "Encara treballo en el meu proper àlbum cada dia, i en algun moment estarà acabat" Va dir ". És la primera vegada que em prenc tant temps per preparar un disc, i prometo que valdrà la pena. He estat composant des que l'ArtRave va acabar [Va ser el Novembre del 2014]. Composo cada dia, i també s'ha de tenir en compte que no es tarda el mateix si composo totes les cançons, que si algú em donés la llista del que he de gravar i només hagués d'anar a l'estudi. Per això m'heu de donar més temps."
No sé si ho recordeu, però fa alguns mesos DJ White Shadow va deixar entreveure que participaria a LG5. Doncs ha penjat un vídeo a Instagram, que ja confirma del tot que està involucrat en aquest projecte. Tot i així encara podria passar que cap de les cançons que hagués produït acabessin formant part del tracklist del disc.
Jo m'alegro que participi en aquest nou projecte, ja que a la producció de cançons com Born This Way, Applause o Do What U Want, ha fet una tasca excel·lent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada