20 de març 2016

UMF 2016: Avicii

L'altra de les actuacions que més ganes tenia de veure és la d'Avicii, que ja havia avisat que presentaria cançons del seu tercer àlbum d'estudi, que ja ha estat preparant els primers mesos d'aquest 2016 i que arribarà a finals d'any. Igual que va passar amb l'actuació d'AlunaGeorge, la d'Avicii tampoc va ser retransmesa al complet.



Pel que vam poder veure a les estrenes que va fer, que no van ser precisament poques, el seu proper treball discogràfic presentarà un so més potent que Stories, però seguint sent igual de dolç i melòdic, la qual cosa em sembla perfectament. Però això ja ho comentaré després. Pel que fa al set, com ja sabreu tots, Avicii no és un espectacular en la seva faceta de DJ (En el sentit estricte del terme, és a dir, sense referir-se a les seves produccions), però això ho compensa de sobres amb una sel·lecció de temes feta amb un bon gust, protagonizada per produccions pròpies, però amb també algunes pistes d'altres artistes. Particularment em vaig alegrar de que punxés Heaven, un dels avançaments que va donar de Stories que finalment va acabar descartat, ja que així encara hi ha la possibilitat que vegi la llum en el seu proper disc.

Estrenes:

Tot i que All My Life em va agradar, espero que de cara a la versió definitiva canviï la producció durant les estrofes.



De Can't Get Enough em va sorprendre que té un aire R&B, un dels pocs registres que encara no havia explorat el suec.



Aquesta va ser la estrena que més em va agradar. Com moltes de les estrenes (Cosa que em va sorprendre) compta amb la col·laboració vocal de Sandro Cavazza, amb qui ja va col·laborar en diverses pistes de Stories. Pel que fa al títol provisional, sembla que és Because of Our Love o simplement Our Love.



A Unbreakable hi trobem totalment a l'Avicii de True, cosa que ja em sembla bé.

1 comentari:

  1. A les dues primeres els hi dono un 8,5. A les dos últimes un 11. M'han encantat!!!!!
    Merci per fer el blog !!!!!!

    ResponElimina