29 de març 2016

Avicii abandonarà la seva faceta com a DJ

No és cap sorpresa que Avicii té una salut delicada i que les poques gires que ha fet al llarg de la seva carrera no li han fet cap bé: només cal comparar una fotografia de l'inici del True Tour amb una del final de la gira. Avui finalment ha fet pública a Facebook la seva decisió d'abandonar la seva faceta com a DJ i deixar de fer gires (Pel que ha dit no se sap si seguirà actuant ocasionalment a festivals com l'UMF o Tomorrowland), però que seguirà llançant música.

"Hola món
Gràcies per deixar-me complir tants dels meus somnis. Estaré sempre agraït de tot el que he fet i aconseguit amb l'ajuda del meu equip i dels meus estimats fans. Gràcies als meus col·legues per seguir un moviment que va agafar al món desprevingut, i del qual vaig tenir la sort de ser-ne el centre. Gràcies a tothom que al llarg dels anys ha cregut en la meva feina i ha permés que arribés a tot el món.
Primer, vull donar gràcies al meu company Ash [El seu mànager]: ha estat un temps boig que no hagués estat possible sense la nostra col·laboració. Mànager i artista tan units com germans.
Per últim però no per això menys important vull donar les gràcies a tots els meus fans que alguna vegada han comprat una entrada o s'han colat a alguna de les meves actuacions, que han comprat una cançó o que l'han descarregat, que n'han comentat alguna. Són els vostres comentaris, pensaments i idees els que m'han ajudat a evolucionar i realment sento que tot el que tinc ho dec a vosaltres.
La meva carrera ha estat plena d'èxits, però també ha tingut algun contratemps. He esdevingut un adult al mateix moment en el que creixia com a artista, m'he conegut millor i he vist que vull fer moltes coses al llarg de la meva vida. Tinc interessos en moltes àries, però he tingut molt poc temps per explorar-los.
Fa dos setmanes vaig estar viatjant a través dels Estats Units amb els meus amics, només per pensar les coses d'una nova manera. M'ha ajudat a adonar-me que necessito fer el canvi que sento que fa temps que hauria d'haver fet.
La meva carrera i les seves decisions mai han estat motivades per coses materials, tot i que estic agraït de totes les oportunitats i comoditats que se m'han fet possibles. Sé que sóc molt afortunat de poder viatjar per tot el món actuant, però això em deixa sense temps per a la meva vida real. La persona queda per darrera de l'artista.
Sigui com sigui, no deixaré mai el món de la música, però he decidit que aquest 2016 faré la meva última gira.
Una part dins meu  diu que mai s'ha de dir mai. Podria tornar a fer gires, però si arriba a passar no serà aviat.
Vostre per sempre,
Tim Bergling / Avicii

PD: Tinc un telèfon nou per si voleu enviar-me missatges: és +46769436383. Tingueu paciència amb mi, ja que no podre respondre immediatament."

Així que ja sabeu, ja podem creuar els dits per a que Avicii passi pel nostre país. A mi personalment és un dels DeeJays que més m'agradaria poder veure en directe. De moment l'actuació que més aprop ens queda és la de Rock In Rio a Lisboa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada