22 de març 2016

Traducció: entrevista d'Aluna Francis amb The Fader

AlunaGeorge Detail New Album at SXSW Music
Al número d'Abril de la revista The Fader hi podem llegir una entrevista a Aluna Francis, vocalista del duo britànic AlunaGeorge; on dona nous detalls del segon àlbum de la formació.

Sobre la temàtica de les seves noves caçons diu: "Les nostres cançons sempre han parlat d'alguna cosa. Però ara tenen alguna cosa més a veure amb mi. Ara prefereixo que les cançons parlin des de la meva perspectiva, cosa que no feia abans." També parla sobre si el format dels àlbums s'ha quedat obsolet, tema del que actualment s'està parlant molt [en especial després que Beyoncé digués que avui en dia ja pràcticament ningú escolta àlbums sencers]. "Els àlbums com a format segueixen sent el millor mitjà per transmetre una obra sencera als nostres fans. No hi ha res que ho pugui substituir." Sobre la sel·lecció de pistes ha dit "Si decidíssim posar totes les cançons que hem composat i que no hem llançat en CDs podriem plenar una paperera sencera. No ens fa res haver invertit una setmana en una cançó per després no publicar-la."
Aluna Francis també ha parlat de les col·laboracions que podrem trobar a I Remember, el seu segon àlbum d'estudi que arribarà a l'Abril "Diplo està treballant en un o dues pistes. Ell hi va treballant, però com que està a tot arreu no s'hi pot dedicar a temps complet. També tinc algunes cançons que només hem escoltat nosaltres i Stargate. Quan els hi vaig portar totalment acabades de composar em van dir que ningú feia això, però que ja els hi estava bé." Sobre el significat de la lletra del seu senzill I'm In Control va dir. "Primer que res, he de dir que aquesta no és la tornada que originalment tenia al cap per aquesta cançó. La que tenia en un principi no m'acabava de convèncer i per això la vaig canviar. El missatge de la lletra és el següent: quan algú entra a la indústria de la música pop ha de tenir molt clar quin so vol portar." I sobre el seu videoclip diu "Inicialment el volíem gravar a Jamaica, ja que jo tinc ascendència jamaicana i Popcaan, qui col·labora també és jamaicà, però fer-lo allà hagués estat molt més car que rodar-lo a la República Dominicana, on el vam acabar gravant. La gent que apareix al videoclip és tota d'allà. Volia que portessin la roba i el maquillatge que portarien un dia qualsevol."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada