20 de març 2016

UMF 2016: AlunaGeorge

Ahir a la tarda va tenir lloc a l'Ultra Music Festival una de les actuacions que més ganes tenia de veure: la d'AlunaGeorge. He de dir que no havia sentit mai la veu d'Aluna Francis fora de les gravacions d'estudi, i la veritat és que m'esperava més. També dir-vos que no es va poder veure l'actuació completa per la retransmissió i que, en conseqüència només comentaré sobre la part que es va retransmetre, que va ser poc menys de mitja hora.
Primer que res, comentaré la posada en escena, que va ser molt senzilla. No us diré que m'agradi, però és el que toca als festivals així. La única cosa que podria haver estat millor en un festival d'aquestes característiques, on a més tothom va a veure els DeeJays i els grups queden molt en segon terme, serien els Backdrops, és a dir les pantalles del darrere. El que sí que vaig trobar especialment desencertat és el vestuari: després d'haver-la vist col·laborar amb diverses marques de prestigi no m'esperava que aparegués així.
A la sel·lecció de cançons, ja pel que vaig poder veure, va haver-hi una mica de tot: les col·laboracions amb altres artistes com ZHU i Disclosure; cançons del seu primer àlbum Body Music, estrenes del seu proper àlbum i, com no podia ser d'una altra manera, el seu nou senzill I'm in Control.
Precisament l'actuació d'I'm in Control em va deixar especialment decebut, ja que no sé per què, m'esperava que la veu d'Aluna sones més potent encara que a la versió d'estudi, i no només no va ser això, sinó que va passar tot el contrari. Però, evidentment, també va tenir moltes coses bones. En especial em van agradar les transicions entre les cançons, que estaven molt cuidades, i en la majoria de cançons vocalment va estar bé.



Estrenes:

Una de les cançons que va estrenar va ser aquesta, que encara no se sap com es titula, però que sabent que el seu proper àlbum s'anomenarà  I Remember, és probable que és tracti d'una cançó amb el mateix títol.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada