16 de gen. 2016

Traducció: Entrevista de Billboard a AlunaGeorge

 Bé de fet, el titular hauria de ser "Entrevista de Billboard a Aluna Francis. Sigui com sigui aquesta entrevista ha aparegut al número d'aquesta setmana.

El primer tema sobre la que és preguntada és sobre els canvis en la escena electrònica dels últims anys. "Quan vam debutar, tenia la sensació que no encaixàvem dins de cap gènere. Però suposo que ara sí. No és que haguem canviat el tipus de música que fem, sinó que el gust de la gent ha evolucionat de manera que el que fem ara agrada a més gent". A continuació és preguntada sobre els inicis de la seva carrera músical i els seus primers anys de vida. " Quan anava a l'escola a Hertfordshire, un poble rural, em sentia molt extranya ja que era la única persona d'una raça diferent i a més no compartia els meus interessos amb ningú. Quan vaig anar a viure a Londres ja em vaig sentir millor." També va parlar sobre la seva feina abans de dedicar-se a la música professionalment, que era fer massatges de reflexologia podal: "No em feia sentir malament, ja que encara que no era el que jo volia fer, veia que la gent se n'anava sentint-se millor".
També explica que va contactar amb George Reid per MySpace, i que la seva idea era fusionar les produccions electrònicques d'ell amb els elements clàssics d'una cançó pop per arribar a un so R&B futurístic.
I la britànica també parla sobre el so del segon àlbum del duo: "Estarà menys enfocat a la electrònica. Hem volgut posar-hi una instrumentació més rica." va dir George Reid, amb qui van contactar per telèfon. "2016 és dos anys més tard del que m'hauria agradat llançar nova música." diu ella "He estat preparada per fer-ho des de fa molt temps. [Al nostre segon àlbum hi haurà] algunes  cançons que necessites sentir quan et sents malament i crec que poden esdevenir himnes de la vida de bastanta gent,"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada