29 de gen. 2016

R3hab estrena dos noves cançons

Avui s'ha estrenat i s'ha posat a la venda Get Up, la esperada col·laboració de R3hab amb Ciara. El llançament d'aquesta cançó ha anat de la remescla que n'ha fet KSHMR i d'una altra producció original de l'holandès: Near Me, al costat de Burns.



La primera vegada que he escoltat aquesta cançó m'he trobat amb el dubte de si era la original o el remix de KSHMR, ja que ja sabia que n'hi hauria i el so pel que R3hab ha optat per aquesta cançó em recorda al que fa servir el productor americà d'origen hindú. Però això no treu que m'hagi agradat.



Near Me és una proposta més contundent, que no m'ha acabat de convencer, però és un tipus de música que no em sol agradar.



El que en efecte és la remescla de KSHMR del nou senzill de R3hab, és una mica més lent i contundent. Em quedo amb la original.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada