27 de gen. 2016

Novetat: Work

View image on Twitter

Per fi s'ha estrenat un nou senzill d'ANTI! Es tracta de Work, una cançó en col·laboració de Drake de la que ja n'havíem sentit a parlar  i per la qual ja en va filmar un videoclip a Los Angeles els dies 8 i 9 de Gener.
Work és una cançó que Hip-Hop que incorpora sons molt caribenys. Està composada per Rihanna (Robyn Fenty), Drake (Aubrey Graham), M. Samuels, R. Stephenson, R. Thomas, J. Braithwaite, M. Moir i A. Riter.


La veritat és que, tot i que em moria de ganes de sentir un nou senzill de Rihanna, la primera impressió ha estat freda. No és una mala cançó en absolut, però tampoc és res espectacular. 
Això sí: el mateix vaig pensar de Focus la primera vegada que la vaig sentir, i després em va acabar encantant.

Passem ara a parlar de la portada. És la primera portada de la era ANTI on no hi ha res escrit en braille. Això em fa presasgiar que finalment els textos del llibret del disc no estaran en aquest llenguatge, la qual cosa em feia certa gràcia.

La cançó es troba a la venda de manera oficial a iTunes i es pot escoltar també a Tidal, però..... A continuació us deixo un enllaç per a que la pugueu escoltar, encara que no sigui d'una forma legal del tot... I per si l'enllaç ja no es pot sentir, estigueu tranquils: Avui mateix s'envia a totes les ràdios del planeta!!

El que no sabem és si aquest serà el quart senzill d'ANTI, i per tant s'hi inclouran les cançons publicades anteriorment: FourFiveSeconds, Bitch Better Have My Money i American Oxygen. Tampoc sabem la data de publicació del disc, però jo aposto a que el vídeo sortirà aquest divendres, i alhesores s'anunciarà el tracklist i la data de llançament del disc, i possiblement la setmana següent sortirà.

Per cert, en exactament un mes comença la gira.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada