18 de gen. 2016

Zara Larsson - Lush Life, imitació de Rihanna?

Avui es posa a la venda al Regne Unit Lush Life de Zara Larsson, així que em sembla la ocasió perfecta per parlar d'aquesta senzill i de la seva intèrpret. Aquesta  cançó, encara que es va estrenar al Juliol passat, no la vaig descobrir fins fa tres setmanes. Però més val tard que mai, sempre i quan es reconegui que s'ha arribat tard.
Lush Life és una cançó pop amb molta influència tropical, i que sona completament a Rihanna... la qual cosa m'encanta! Pels que la primera vegada que vau sentir Chandelier de Sia us pensaveu que la cantava la de Barbados ja us podeu preparar, ja que en aquesta cançó la similitut és molt més gran.
Zara Larsson, és una cantant sueca, nascuda al 1997, i que va guanyar un concurs televisiu al seu país. Potser la coneixeu també per la seva cançó Uncover (En la que curiosament no sona gens a Rihanna), que de fet és la primera que vaig escoltar d'aquesta noia i que no em va agradar gens. Veurem que ens porta amb el seu àlbum debut, en el que actualment està treballant.





Més recentment ha publicat Never Forget You, una cançó en col·laboració amb el productor i cantant MNEK. En algunes parts  d'aquesta cançó la seva veu s'assemblaa la de Rihanna, però sense arribar al nivell de Lush Life, que jo trobo exagerat. Però curiosament, si aquella cançó no sonés com ella no li hauria fet cap cas, i això em porta a preguntar-me: és això el que volen aconseguir?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada