31 de gen. 2016

Entrevista de Sia a Good Morning America

A més d'actuar amb Reaper, Sia també va ser entrevistada breument al programa Good Morning America el matí del divendres, el dia en que es posava a la venda This Is Acting.




El concepte per a aquest àlbum, per si no ho sabeu, és que són cançons que tu has composat per altres artistes. Ets una compositora terroríficament bona, has composat un munt de hits. Aquestes eren cançons per a Rihanna i altres artistes. Qui no hauria triat aquestes cançons?

Bé, de fet algunes de les cançons les vaig escriure per a mi mateixa i n'hi ha una que vaig insistir per a que me la tornessin.

Oh, quina és?

Space Between

I per a qui anava destinada?

Rihanna, però li vaig preguntar si li era igual que me la quedés, i em va dir que cap problema. És una bona noia.

M'agrada aquesta idea de reciclar aquestes cançons.

Bé, jo considero que és un bon experiment per veure si tenia raó, perquè jo crec que són bones cançons, però ningú les ha agafat. I en la posició en la que em trobo tinc la oportunitat de provar coses noves, no necessito tenir èxit, ja que ja podria viure de les cançons que composo per a altres artistes, així que vaig dir anem a fer un experiment.

Penso que l'experiment va valdre la pena. Portes un look icònic. Per què no t'agrada mostrar la cara?

És perquè així per mi és més divertit i per la meva privacitat. He estat passejant per Nova York aquests últims dies, sense necessitar seguretat, ni res especial. Només passejo, i això és un luxe quan estas a la indústria musical.

I això no canviarà, mantindras aquest look?

Fins que em segeuxi funcionant. Si ja deixa de funcionar


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada