18 de jul. 2020

Novetats música urbana 29

J Balvin muestra sus tatuajes y significados para GQSaint JHN amb J Balvin, Aleesha, Aya Nakamura i Juju protagonizen les novetats de música urbana del cap de setmana.

Aya Nakamura presenta aquesta setmana el seu nou senzill Jolie Nana, amb el qual l'artista francesa engega la promoció del seu proper treball discogràfic. La cançó no em desagrada i segueix en la línia de les cançons del seu anterior disc com Copines i Djadja. (La cançó comença al minut 3:55 del videoclip).



Segurament tots vosaltres ja coneixereu Roses de Saint JHN, un dels èxits de l'any arreu d'Europa gràcies a la remescla que en va fer el DJ kazakh Imanbek. Aquesta setmana Saint JHN estrena una nova versió del seu èxit, o més ben dit de la remescla d'Imanbek, que també compta amb la participació de J Balvin. He de dir que la remescla d'Imanbek m'agrada molt, amb la veu distorsionada i el so tan fred en la producció, pel que el resultat final d'aquesta nova versió tampoc em desagrada. Ara bé, no m'acaba de convèncer el fet que Saint JHN afegeixi una nova estrofa i en una mateixa pista es barregi la veu distorsionada fins al punt de ser irreconeixible de la remescla amb la seva veu normal. La estrofa de J Balvin tampoc és cap meravella i és clar que respon més aviat a un criteri comercial que artístic, amb la finalitat d'intentar fer la cançó més atractiva pel públic llatinoamèrica.



La tercera novetat és Vertrau Mir, el nou senzill de la rapera berlinesa Juju. La veritat és que encara no he parlat gaires vegades de la seva música (tot i que sí que va apareixer a la llista dels millors àlbums de l'any passat), però amb el seu debut en solitari Bling Bling s'ha convertit en una de les meves artistes preferides d'aquest estil, independentment de la llengua que utilitzi. Vertrau Mir és una cançó amb un so molt diferent a la resta de la seva música, ja que compta amb una instrumental més aviat minimalista d'una forta inspiració techno i fins i tot sons d'Acid house al pont. El resultat és sorprenent però no em desagrada, sota el meu punt de vista és el millor nou senzill de la setmana.



Fa un parell de dies Aleesha ens va presentar el seu nou senill 100. És una cançó de trap que no està malament, però no m'ha agradat tant com els anteriors senzills que l'artista evissenca ha presentat Like Nicki i La Patrona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada