11 de jul. 2020

Novetats dance 28

ImatgeMatisse & Sadko, Higel i Armin Van Buuren amb Nicky Romero protagonitzen les novetats dance de la setmana.
El duo rus Matisse & Sadko estrena aquesta setmana el seu nou senzill Now Or Never, publicat com ja és habitual pel segell de Martin Garrix STMPD Records. Es tracta d'una pista de Progressive House instrumental més aviat senzilla, que m'ha recordat al clàssic de Michael Calfan del 2012 Ressurrection. No em desagrada però tampoc trobo que tingui res que la faci destacar ni que em faci venir ganes de tornar-la a escoltar.



Hugel col·labora amb Sleepwalkrs i el cantautor londinenc LPW en el seu nou senzill Magnify. És una pista dance pop amb una producció deep house molt suau i un so bastant comercial. No està malament i fins i tot diré que m'agrada, però tampoc no és res de l'altre món.



I he deixat la millor novetat, o si més no la novetat de la qual tinc més coses a dir pel final: Armin Van Buuren i Nicky Romero ens han sorprés amb una col·laboració anomenada I Need You To Knows que compta també amb la veu d'Ifimay.
Crec que tots podem estar d'acord en què cap dels dos passa pel millor moment de la seva carrera a nivell artístic: són dos referents del món de l'EDM i ho han estat durant molts anys, però ara mateix sembla que estiguin més preocupats per treure singles com a xurros, si em permeteu l'expressió que en fer bona música. Sense anar més lluny, des de l'inici de la quarentena, I Need You To Know és el desè llançament per a Armin Van Buuren. En el cas de Nicky Romero és cert que no és una cosa tan exagerada ni de bon tros, però sí que fa un temps que fins i tot jo (que el considero un dels meus DeeJays predilectes) trobo que treu tanta música que resulta difícil de pair. Pel que no sabia massa que esperar-me de la seva col·laboració.
Al cap i a la fi, I Need You To Know no està gens malament. Tampoc em sembla el llançament de l'any, però és una pista Progressive House prou sòlida (sense ser gens innovadora, podria haver estat una producció de qualsevol dels dos sols). La vocal també està molt bé, i és el que acaba de fer que el resultat sigui indubtablement positiu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada