7 de des. 2019

Novetats setmana 49


ImatgeNo tenia intenció de seguir comentant les novetats aquest mes per centrar-me en les llistes de final s'any, però el magnífic senzill que Halsey va estrenar ahir m'ha fet canviar d'opinió. A més, també tenim noves versions de cançons d'Avicii i Armin Van Buuren que ja coneixíem.

Halsey va donar un nou avançament del seu proper àlbum Manic, que sortirà el mes que ve. Es tracta de Finally // Beautiful Stranger (jo tampoc entenc per què el títol està escrit d'aquesta manera), una balada de pop acústic amb influències Country, cosa totalment nova per ella. ·Em sembla una cançó genial (una de les millors de l'any sens dubte), i probablement la novetat pop que més m'agrada... des del seu anterior senzill Graveyard.

 

Hores abans del concert en homenatge a Avicii que va tenir lloc el passat dijous a Estocolm, es va publicar una nova versió de Fades Away. Aquesta és la cançó que tanca el seu àlbum pòstum Tim, publicat el passat mes de Juny, i que en principi compta amb la veu de Noonie Bao. La principal diferència en la nova versió, és que la veu la posa Mishcatt. Fades Away m'encanta però trobo que aquesta nova versió no només és totalment innecesària, sinó pitjor que la original.



Per acabar, tenim el club mix d'Unlove You, l'actual senzill d'Armin Van Buuren i Ne-Yo. Ja és una tradició que l'autor de This is What It Feels Like publiqui versions més contundents i orientades als festivals dels seus senzills dance, i en aquesta ocasió porta Unlove You al trance melòdic. M'encanta la versió original, també m'agrada molt la nova versió (més que el remix de Nicky Romero, per cert); però són tan diferents que no semblen la mateixa cançó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada