28 de des. 2019

Novetats dance setmana 52

Resultat d'imatges per a "martin garrix 2019""La última setmana del 2019 ens ha portat nova música d'Hugel, Syn Cole, Alan Walker i Martin Garrix.


Hugel ha publicat una nova producció en solitari anomenada They Know. Es tracta d'una pista house molt en la línia del seu últim llançament el solitari, precisament amb el títol House Music. La veritat és que em sembla que pel tipus de producció que és, li falta que el drop sigui més contundent. No em desagrada, però tampoc em dona cap motiu per tornar-la a escoltar.

Syn Cole despedeix el 2019 amb Keep Going, una cançó que sona totalment diferent a la resta de música d'aquest artista estonià, apostant per un so molt més minimalista i orgànic. El meu únic inconvenient és la veu, que està distorsionada perquè soni més greu, però m'agrada l'atmosfera melancòlica que dona. No sé si la millor novetat de la setmana, però si la més sorprenent.


Martin Garrix i Matisse & Sadko estrenen la seva cinquena producció: Hold On. Es tracta d'una pista progressive house amb un drop molt enèrgic i melòdic, cosa a que ja ens tenen acostumats tant el productor neerlandès com el duo rus. L'apartat vocal, a càrrec del suec Michel Zitron (qui ha treballat en la composició de cançons com Don't You Worry Child de la Swedish House Mafia o ha posat veu al Red Lights de Tiësto) tampoc és res sorpresa. I aquest és el principal inconvenient que li veig a Hold On, és un estil que a mi m'encanta, però em resulta una cançó tan previsible que no em sona fresca i no em fa venir gaires ganes de tornar-la a escoltar. Dins aquest mateix estil em sembla una proposta molt més interessant una altra de les propostes de Matisse & Sadko: Another Side, que presentaven la passada primavera.



Per acabar tenim la col·laboració d'Alan Walker i Ava Max, anomenada Alone Pt. 2 (tot i que no acabo de veure la relació entre aquesta i la "primera part"/versió original d'Alone). No tenia unes expectatives massa altes en relació a aquesta col·laboració, però m'ha acabat agradant més del que m'esperava. La producció és correcta sense ser res de l'altre món, i com a cançó pop (tot i que no arriba al nivell dels singles d'Ava Max) està molt bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada