27 de des. 2019

Novetats pop 52

Imatge
La última setmana del 2019 no ens porta cap original a comentar al pop o la música urbana, però sí que ens deixa dos noves versions de cançons ja conegudes ben destacades.

Després de mesos d'especulacions arran d'una foto que van publicar els dos junts, avui per fi ha vist la llum la col·laboració entre Rosalia i Travis Scott. El raper estatunidenc ha publicat el remix de Highest In The Room, un dels seus senzills més recents que va sortir el passat mes d'Octubre. En aquesta nova versió també hi participen Rosalia i Lil Baby.

Si voleu que us digui la veritat, la versió original em sembla molt fluixa, i trobo que la estrofa de Rosalia no és res prou espectacular com per que la cançó acabi sent atractiva per a mi. El que sí que m'ha agradat és el moment on canten alhora.



L'altre remix que tenim avui com a novetat és el de Loco Contigo, un dels senzills de l'àlbum més recent de DJ Snake. En aquesta nova versió Ozuna, Nicky Jam, Natti Natasha, Darell i Sech es sumen a J Balvin, mentre que Tyga (qui tenia la meva part preferida de la original) desapareix (imagino que per tenir un remix monolíngüe). Dins de que la cançó no m'entusiasma i que més aviat sóc un detractor d'aquests remix ridículament llarg on hi participa tanta gent, he de dir que el resultat és una mica millor del que m'hauria esperat (però no és dir gaire perquè m'esperava un desastre).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada