12 de nov. 2016

Videoclips

Avui us porto els nous videoclips d'Oliver Heldens i AlunaGeorge.
Ja compta amb videoclip la col·laboració d'AlunaGeorge amb Yogi Blow You Up. El videoclip està protagonitzat per Aluna Francis i, si no m'equivoco; no hi apareixen ni George Reid, ni Yogi ni Less Is Moore.



El de Blow You Up és un d'aquells videoclips molt simples (La meitat del vídeo és Aluna Francis i unes quantes noies més ballant en un pàrquing, això ja fa veure que no és una superproducció) però el resultat és bo i acaba sent un videoclip entretingut. Sobre la imatge d'Aluna Francis en aquest video, m'agradaria comentar que és molt diferent, molt més obscura, i en general molt Rihanna (l'abric negre m'ha recordat molt a aquesta sessió de fotos de la barbadenca) m'ha convençut. El que sí que no m'ha convençut són les extensions roses.

L'altre videoclip del que us tinc que parlar avui és el de Good Life, el nou senzill d'Oliver Heldens amb Ida Corr.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada