21 de nov. 2016

AMAs 2016: Actuacions destacades

De les actuacions d'ahir a la gala dels American Music Awards, en destaco les de Lady Gaga, Bruno Mars, Justin Bieber i Ariana Grande amb Nicki Minaj, entre altres.
Lady Gaga

Va estar presentar el segon senzill de Joanne Milion reason. La posada en escena em va agradar molt, amb Lady Gaga sola sobre l'escenari simulant estar en un prat. El que no em va agradar tan va ser el practicament playback que va fer amb la guitarra, que no era que no la toqués sinó que se sentia molt més del que ella tocava. Em quedo amb l'actuació que va fer-ne a SNL.
La podeu veure aquí.

Bruno Mars

Bruno Mars va estar presentant 24K Magic i crec que a ningú ens ha sorprés que tornés a fer el mateix que va fer als EMAs fa dos setmanes.
La podeu veure aquí.

Niall Horan

Niall Horan va interpretar el seu -de moment únic- senzill en solitari This Town en una actuació simple sense res que comentar i sense ser res sorprenent vocalment.

The Chainsmokers i Halsey

Després d'haver parlat malament l'un de l'altre, Drew Taggart de The Chainsmokers i Halsey van trobar-se novament sobre l'escenari per presentar Closer d'una manera similar a la seva actuació dels VMAs. La pots veure aquí.

Justin Bieber

L'actuació de Justin Bieber va ser un vídeo del seu concert a Zuric, Suïssa; on cantava Let Me Love You. Una actuació correcta, sent el que sempre ell fa més o menys, però potser amb una lleu millora en l'aspecte vocal. La pots veure aquí.

Ariana Grande i Nicki Minaj

Van tornar a presentar Side To Side amb una actuació molt millor que la dels VMAs. Em va agradar molt l'escenari, però la coreografia va ser una mica desastre. I la part de Nicki Minaj la vaig trobar bastant desencertada, i ja sabeu que a mi m'acostuma a encantar. La seva aparició asseguda (?) i el fet que el rap fos super diferent a la pista que posaven de fons. Però la cirereta del pastís va ser quan al final de la cançó, va fer un playback creïble (Jo me l'estava creient. com a mínim), que va arruïnar ella mateixa cantant sobre de la pista (?).
La pots veure aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada