6 de nov. 2016

Crítica: Here


Divendres es va posar a la venda Here, el sisè àlbum d'estudi d'Alicia Keys; que arribava 4 anys després del seu anterior projecte discogràfic Girl On Fire.
En la meva opinió, Here no mostra un pas endavant respecte als seus altres discos i cau una mica en ser més del mateix sense ser necessàriament millor. Al llarg del disc ens trobem amb un gran nombre d'interludis parlats que, sota el meu punt de vista, no li fan cap favor al conjunt del disc. No diré que les cançons noves no valguin la pena, però després d'escoltar un parell de vegades el disc sencer, les cançons que m'han agradat més segueixen sent les ja estrenades Hallelujah i In Common. Una altra cançó remarcable és Holy War.

Si us sóc sincer, aquest disc se m'ha fet llarg d'escoltar i no tinc cap interès en tornar-lo a escoltar. Esperava molt més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada