3 de des. 2015

Traducció: Avançament de la entrevista de Billboard a Lady Gaga







lady-gaga-billboard-7.jpg.3b5c137e4c131d
Avui, Billboard ha publicat un avançament del seu proper número, que està protagonitzat per Lady Gaga, que serà galardonada com la dona de l'any la setmana que ve a la gala organitzada per la revista.

Sobre arribar als trenta anys ha dit "Al món de la música pop sembla que amb 30 anys ja ets vella. Ara sento que tinc més poder sobre la meva vida que mai, i que totes les experiències dolentes que he passat m'han fet aprendre però no m'han perjudicat les coses bones que tinc.Voldria demostrar que no només es pot triomfar amb 19 i 21 anys, i que no cal que les dones que es dediquen a la música es venguin per esdevenir estrelles. Es trist que sigui així. M'agradaria explotar als meus 30". En un altre dels avançaments de la entrevista, l'artista novaiorquesa parla sobre la seva actuació als Oscars "Just quan es va acabar la gala dels oscars Jimmy Levine [El director de Interscope, la seva discogràfica] em va dir que havia estat una actuació fantàstica, i això que hauria pogut estar un desastre. La veritat és que quan interpretes clàssics sempre hi ha la possibilitat de clavar-los, però també hi ha la possibilitat de destrossar-los. Però vaig decidir arriscar".


Lady Gaga covers Billboard magazine

Un altre dels temes que tracta és la seva relació amb Tony Bennett: "Tony Bennett forma part de la història de la música d'una manera extremadament poderosa. Ell m'ha fet feliç en els darrers temps. Quan la indústria músical em va donar l'esquena amb ARTPOP, ell va ser un dels pocs que em va dir que això era una fase i que tot passaria. Durant la nostra gira molts gent m'ha dit que he fet molt bé en apropar-lo a les generacions més joves." Com era d'esperar també aprofita per promocionar parla sobre la sèrie American Horror Story. "Mai he encaixat als motlles. Per això crec que estava destinada a apareixer a American Horror Story. (...) Durant la meva carrera molta gent ha pensat que estic desesperada per que la gent es fixi en mi, però això no és així. En tot el que faig hi poso la meva ànima sencera."

Lady Gaga covers Billboard magazine

Esperem que quan es publiqui la entrevista completa o ala gala on se li entregarà el premi coneguem nous detalls del seu cinquè àlbum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada