29 de maig 2020

Novetats música urbana setmana 20

Imatge
Rosalia i Aleesha presenten les novetats urbanes de la setmana.


Fa un parell de dies Aleesha va presentar el seu nou senzill La Patrona, una cançó que combina de trap suau i melòdica que compta amb la col·laboració del productor barceloní Bexnil. És una cançó que em sembla molt original, no només per tenir un enfocament radicalment diferent al de la majoria de música d'aquest esil sinó pel canvi d'estil que fa la producció passats els dos terços de la pista.




Per la seva banda, Rosalia i Travis Scott van estrenar ahir TKN, la seva esperada col·laboració. L'autora de Malamente ja havia particpat al remix de Highest In The Room, estrenat el passat mes de Desembre. És una cançó amb un so urbà agressiu que no m'ha acabat d'agradar: la part d'ella no és res de l'altre món i la del raper és el que m'esperava, ni més ni menys. La producció és molt inusual, més aviat en el mal sentit de la paraula, i trobo que li falta més contundència i energia. De moment, ja us dic que la cançó no m'agrada ni m'ha enganxat, però potser amb el temps canvio d'opinió. El cas 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada