31 de maig 2020

Novetats dance setmana 20

Winona Oak Paints a Portrait of Ethereal Melancholy in 'Closure ...Winona Oak amb Robin Schulz, Sickotoy amb Inna, Tchami i Galantis han estrenat nova música aquesta setmana.

Inna posa veu a VKTM el nou senzill del DJ/productor romanès Sickotoy. És una pista dance amb un so molt obscur i una forta influència balcànica. No és el meu estil de música predilecte, però no em desagrada gens. De fet, em sembla una cançó bastant enganxosa.


La cantant sueca Winona Oak ha estrenat el seu nou senzill Oxygen, que compta amb la producció de Robin Schulz. No em desagrada però em sembla una cançó poc interessant: a nivell vocal no és gaire més que una cançó pop estàndard i la producció tampoc és res especial ni res nou que no hàgim vist ja en diverses propostes de Robin Schulz.



Després d'estrenar el doble senzill Ghosts/Proud el passat mes de Febrer, Tchami ha avançat dos cançons més del seu àlbum aquest cap de setmana. La primera d'elles és diu Buenos Aires i és una pista house amb un sample vocal amb molt vocoder que es va repetint al llarg de la pista i al qual no li veig cap relació amb la capital argentina. Està bé, però no m'ha agradat tant com Ghosts o Proud.


Tchami · Buenos Aires

L'altra nova proposta del productor i DJ francès és Born Again, una altra pista house amb un sample vocal que es va repetint, però massa minimalista pel meu gust. El principal alicient de Born Again és la seva línia de baix, tan greu que depen del dispositiu amb què s'escolti, tot just es podrà sentir. És clar que això és una elecció artística, però fa que si s'escolta amb un altaveu que no permet escoltar la línia de baix sigui una pista que noes deixi escoltar gaire.



Acabem amb la nova proposta de Galantis: Only A Fool, una col·laboració amb el duo californià Ship Wrek i la veu de Pink Sweat$. Ónly A Fool és una pista house amb un so optimista i despreocupat que em sembla molt millor que The Lake, l'anterior senzill d'aquests productors suecs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada