3 de febr. 2020

Remescles 4

Imatge
DJ Snake, Tiësto, Alicia Keys i Gryffin han estrenat EPs de remescles pels seus actuals senzills.
Fa unes setmanes, Tiësto va estrenar el seu nou senzill Blue, que compta amb la veu de Stevie Appleton. No és una mala cançó, però la producció és bastant avorrida, per això estava impacient per escoltar-ne les remescles, que han arribat aquesta setmana. La primera és la de Mike Williams, que porta Blue al Future House sense gaire originalitat, però fa el tipus de remescla que la cançó necessitava. Per tant la meva valoració només pot ser positiva, i de fet és la meva preferida. La segona remescla, que aposta per un so més obscur i minimalista, la signen el duo britànic Wh0. No és un estil que em resulti massa atractiu, però tampoc està malament. Dirty South també publica una remescla pel nou senzill de Tiësto, apostant per un so house com era d'esperar. No em desagrada (i ja sé que aquest és l'estil pel què aquest productor d'origen serbi està apostant últimament) però m'agradaria un drop més potent. La quarta i última remescla és la del colombià MOSKA, apostant per un so Groove House que no em resulta gens atractiu. M'agrada el break, però no acaba d'encaixar amb la veu.


Divendres també van arribar les remescles d'una de les meves cançons dance preferides del 2019: Body Back, de Gryffin i Maia Wright. La primera remescla la signa Deniz Koyu, que substitueix el drop de la original per un de progressive house estàndard mantenint la essència. És un estil que normalment m'agrada, però la veritat és que en aquest cas queda bastant avorrit i coneixent la música de Koyu he de dir que esperava bastant més. El productor estatunidenc MitiS aposta per un so Future Bass, que tampoc em sembla gens emocionant. Lökii és l'últim remesclador de Body Back, i el que aporta la remescla més interessant. Però en tot cas, la original em segueix semblant la millor versió de totes.


DJ Snake presenta les remescles d'una altra de les pistes que formen part del seu disc Carte Blanche, en aquest cas, Made In France, que compta amb la coproducció de Tchami, Mercer i Malaa. Cap de les remescles m'ha semblat mínimament interessant en si, i el fet que l'únic que tenen en comú amb la original és el sample vocal utilitzat que podria encaixar-se a qualsevol cançó, fa que ho siguin encara menys.


Alicia Keys llançarà el seu setè àlbum el mes que ve, i un dels senzills amb què el promociona és Time Machine. Aquesta setmana ens n'arriben les remescles, signades per DeeJays tan coneguts com Cedric Gervais i MK. Si bé és cert que la original no m'entusiasma gaire, esperava més de les remescles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada