23 de febr. 2020

Novetats setmana 7

ImatgeTainy amb Lauren Jauregui i C Tangana, The Weeknd i Recycled J amb Aleesha han estrenat nova música aquesta setmana.


Aquesta setmana The Weeknd no només ha anunciat la data de llançament i el títol del seu proper àlbum After Hours i n'ha anunciat la gira amb que el presentarà (que, per cert, no passarà per aquí), sinó que també ha estrenat un nou avançament del disc: la cançó que precisament també es diu After Hours. Es tracta d'una cançó bastant experimental de sis minuts de duració, però que no m'acaba de convèncer, ja que tot i ser tant llarga trobo que no va enlloc. Tampoc no m'agrada el tractament que s'ha fet de la veu, no sabria descriure exactament el què, però els efectes que li han posat també em tiren bastant enrere





Tainy ha estrenat el seu nou senzill Nada, acompanyat de dos vocalistes de luxe:auren Jauregui i C Tangana. La base Nada segueix en la línia de la majoria de produccions d'aquest porto-riqueny: és minimalista, però alhora interessant. Em sembla una barreja de les instrumentals de Callaíta i Adicto. Pel que fa a nivell vocal, no està malament (definitivament millor que en el seu de moment únic gran èxit com a artista principal: Adicto amb Anuel AA  i Ozuna); però m'he hagut de recordar que això no és el single de Lauren Jauregui perquè no resultés una mica decebedor. És la primera vegada que la sentim cantar en castellà. Nada m'ha agradat, però tampoc m'ha deixat bocabadat.



Aleesha col·labora al nou senzill del cantant madrileny Recycled J, un dels artistes urbans que més està creixent últimament a Espanya. És una cançó de pop urbà amb influències dancehall i reggaeton, que no em desagrada, però no m'interessa tant com altres cançons d'Aleesha, però la col·laboració pot ajudar-la a donar-la a conèixer a un públic més gran.



Aleesha

Maldad remixes
Alone remixes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada