8 de febr. 2020

Novetats pop setmana 5

ImatgeSean Paul amb Tove Lo, Felix Sandman, Bad Bunny, Anne Marie, Niall Horan i Nicki Minaj protagonitzen les novetats pop de la setmana.

Sean Paul i Tove Lo han estrenat la seva col·laboració Calling On Me. Es tracta d'una cançó que combina pop amb una certa essència dancehall, molt suau, molt més del que m'hauria esperat. La producció de Calling On Me és obra del duo quebequès Banx & Ranx, i tot i que no està malament, tenen produccions molt més interessants. La meva valoració de la cançó és positiva, però m'espera alguna cosa més que una cançó correcta venint de Sean Paul i Tove Lo.


Feia vuit mesos que Nicki Minaj no estrenava un senzill propi (és a dir, que no fos una col·laboració en una cançó d'una altra artista), fins que divednres va estrenar Yikes. L'autora de Starships i Chun Li ha assegurat, però, que no és el senzill de presentació del seu proper projecte, que segons algunes fonts estaria a punt d'arribar. No està malament, però sota el meu punt de vista és una cançó de pop bastant estàndard que qualsevol raper podria haver fet, i de Nicki Minaj sempre espero una mica més.


Felix Sandman va estrenar fa uns dies al Melodifestivalen el seu nou senzill Boys With Emotions. És una cançó pop amb una producció minimalista i amb aquest so que jo definiria com a "expressament pla" (com Rare de Selena Gomez) i una certa reivindicació a la lletra. No em desagrada però em deixa bastant indiferent.


Fa uns mesos, PartyNextDoor i Drake van estrenar la seva nova col·laboració Loyal, de la qual aquesta setmana ens n'arriba una nova versió on també participa Bad Bunny. És una cançó dancehall bastant monòtona, que se'm fa bastant avorrida, sobretot per la producció. I la part que es salva encara una mica és la del raper boricua afegida en aquesta nova versió.


Després d'un any de silenci, Anne-Marie torna a tenir nova música a punt. Aquesta setmana estrenava Birthday, el primer avançament del seu segon àlbum. Birthday és una cançó trap pop, bastant allunyada del so bubblegum pop que predeominava en el seu disc debut Speak Your Mind. De moment, no m'acaba d'atrapar, però valoro la evolució que es pot veure en comparació amb el so del seu anterior projecte.


I sembla que la meitat d'artistes s'han posat d'acord en treure cançons amb inspiració dancehall aquesta setmana, perquè a la nova cançó de Niall Horan també hi podem trobar influències d'aquest estil originari del carib. La producció m'ha recordat bastant a I Don't Care de Justin Bieber i Ed Sheeran, tot i que No Judgement no se'm fa plana. En un primer moment no em va acabar de convèncer, però amb les escoltes m'ha anat agradant cada vegada una mica més, i sobretot, s'agraeix que Niall Horan aposti per estils musicals més variats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada