15 de març 2020

Novetats setmana 10

ImatgeW&W amb Lucas & Steve, , Rita Ora i Tones and I van estrenar nova música divendres.

W&W i Lucas & Steve són dos duos de productors que habitualment aposten per sons que se situen cada un a un extrem del house: W&W ens tenen acostumats a un electro house molt contundent mentre que Lucas & Steve alternen un deep house suau amb el progressive melòdic. Per això em va sorprendre bastant veure que havien col·laborat a Do It For You. No em desagrada, però em fa la sensació que volien que fos els dos estils alhora, i al final no es queda en cap dels dos: comença amb els acords de piano i el sample vocal lleugerament distorsionat característic de Lucas & Steve, al que poc després de sumen els sintetitzadors gruixuts de W&W de manera massa brusca sota el meu punt de vista. Això sí, el drop sí que m'agrada molt.


Rita Ora ha estrenat la seva primera cançó en solitari des que va publicar el seu segon àlbum Phoenix a finals de 2008: How To Be Lonely. És una cançó pop mid-tempo correcta però bastant estàndard.



Després d'agafar el món per sorpresa amb el seu EP debut The Kids Are Coming i el senzill amb què l'ha presentat Dance Monkey (que va camí de ser un dels èxits més grans de tots els temps), Tones and I ha presentat un doble senzill amb les cançons Bad Child (que sona molt semblant a Dance Monkey) i la balada Can't Be Happy All The Time.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada