20 de març 2020

Novetats pop setmana 11

Imatge
Tove Lo, Kelsea Ballerini amb Halsey, Princesa Alba i Lauren Jauregui han estrenat nous senzills avui. 

Princesa Alba ha estrenat avui un nou senzill anomenat Me Equivoqué, una fusió de pop i reggaeton que m'ha agradat molt. La producció, que torna a ser del barceloní Alizzz, és genial i fins i tot diria millor que més que Mi Culpa. L'aspecte en què veig que aquesta cançó va més justa és a nivell vocal. Tot i que és una artista que m'agrada i que trobo que ha portat una proposta nova i interessant, Princesa Alba no té una veu espectacular. I quan va donar-se a coneixer amb cançons trap com Boy Tu No Haces Bien o Mi Only One era igual, però ara cada vegada està orientant la seva música més al pop es nota una mica més. Això no fa que em desagradi. sota el meu punt de vista hi ha aspectes molt més importants que la "qualitat" de la veu, sobretot per un artista que compon les seves cançons.




Després de més d'un any sense presentar música com a artista principal, Lauren Jauregui presenta avui Lento, una cançó de reggaeton produida per Tainy, que la veritat és que no em desagrada però tampoc em sembla gaire interessant, ni a nivell de les melodies de la veu, ni pel que fa a la producció ni en la lletra. Res a veure amb el seu primer senzill en solitari Expectations, no només a nivell de so sinó també a nivell de qualitat.



Kelsea Ballerini no només ha estrenat avui el seu nou disc, sinó que ha iniciat la promoció del nou senzill que extreu del projecte: The Other Girl, un duet amb Halsey. És una cançó pop molt sòlida, que em fa venir ganes de donar una oportunitat a tot el disc.



Tove Lo ha estrenat avui, en exclusiva a Spotify, I'm Coming. És un cover, o més ben dit una adaptació a l'anglès, de Jag Kommer de la cantant sueca Veronica Maggio.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada