8 de març 2020

Novetats dance setmana 9


Resultat d'imatges per a "nicky romero billboard 2020"Alesso, Nicky Romero i David Guetta van estrenar nova música divendres.

Alesso ha estrenat la seva primera producció del 2020: One Last Time, una col·laboració amb DubVision. És una pista progressive house correcta, però que tampoc m'impressiona excessivament. La meva principal crítica a la cançó és la part després del drop on es torna a crear tensió per a res, ja que desemboca a la segona estrofa. És clar, això no és una cosa que impedeixi gaudir de la cançó, però a mi em sobra molt.



Nicky Romero presenta el club mix de Stay, una de les dos originals que va presentar el mes passat. Tot i que la original apostava per un so més allunyat del que ell acostuma a fer, trobo aquesta nova versió molt més atractiva que la original. La vocal (que lògicament segueix sent la mateixa) és senzilla, però efectiva i m'agrada. Tanmateix, segueixo pensant que es queda lluny de ser la seva millor proposta.



David Guetta i Morten han estrenat la seva quarta col·laboració: Detroit 3AM. com era d'esperar, recuperen el so techno melòdic de Make it To Heaven i Never Be Alone. I ara no els podem recriminar que sona igual que les altres dos, però sincerament no m'agrada gens. Està clar que és una pista pels festivals i no per escoltar-la a casa, però de totes maneres trobo que moltes pistes instrumentals ben contundents tenen algun al·licient que les fa interessants. No és el cas de Detroit 3AM.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada