12 de març 2020

Ava Max estrena Kings & Queens

Resultat d'imatges per a "ava max"
Ava Max ha presentat fa escasses hores el seu nou senzill Kings & Queen, que compta amb la produció de Cirkut i RedOne.

És una cançó pop dance molt sòlida, però no m'ha impressionat tant com altres cançons que la cantant ha presentat anteriorment com Salt o Torn, que em va semblar i em segueix semblant simplement genial. De la mateixa manera que passa en les seves altres cançons, els punts forts de Kings & Queens son una tornada potent i una post-tornada sense amb escassa lletra però molt addictiva. El principal problema que trobo amb aquesta cançó si la comparem amb Torn, per exemple, és la producció. No està malament, però no m'acaba de sonar rodona del tot, en especial el "solo de guitarra" que em sona molt artificial. I estic convençut que Ava Max i el seu equip tenien els recursos per fer-la sonar millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada