6 de nov. 2019

Remixes setmana 44

Imatge relacionadaAva Max, Halsey i tom Walker presenten les primeres remescles oficials pels seus últims senzills.

Ava Max va estrenar la setmana passada tant el videoclip com la primera remescla oficial de Freaking Me Out, el seu penúltim senzill que va sortir al mes de Juliol (un mes abans que Torn). El DJ alemany Keanu Silva porta Freaking Me Out a l'electro house amb molt d'encert, mantenint l'essència de la original, però creant prou tensió com per afegir-li un drop mol enèrgic i que no quedi fora de lloc en absolut. No sé com s'ho fa, però tots els senzills d'Ava Max acaben tenint remescles molt bones, i aquesta no és cap excepció.


Axwell ha remesclat l'actual senzill de Halsey, Graveyard. Un dels meus DeeJays preferits remesclant una de les meves novetats pop preferides de la tardor, que podia sortir malament? Doncs alguna cosa ha sortit malament, ja que el remix em deixa bastant indiferent. En primer lloc, no sembla un remix ja que l'únic que trobem de la original és una frase que a més l'ha transportat perquè soni més greu. D'altra banda segueix amb aquest so groove house que ja hem pogut veure en la música que Axwell ha tret aquest any, principalment al seu senzill Nobody Else, que no m'agrada tant com el progressive. Entenc que els artistes han d'evolucionar i com a pista d'axwell fins i tot us diria que m'agrada. Ara bé, com a remix de Halsey, em sembla bastant un desastre.


R3hab ha publicat la primera remescla de l'actual senzill de Tom Walker Better Half Of Me, que bàsicament porta la nova proposta del cantant anglès a un so pop que en certa manera em recorda a la versió pop de Just You And I. No em desagrada gens, i he de dir que m'agrada que trenqui la monotonia d'estil dins la música de Tom Walker. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada