12 de nov. 2019

Novetats dance setmana 44

Resultat d'imatges de martin garrix dean lewisAnem amb una mica de retard, però poc a poc ja ens anirem posant al dia. Avui toca comentar els nous senzills que Martin Garrix, Nicky Romero i Hugel van presentar fa una mica més d'una setmana.

La setmana passada Martin Garrix va estrenar la cançó que ha fet amb Dean Lewis, per la què porta bastant temps creant expectativa i que és diu Used To Love. No està malament, pero trobo que està lluny del nivell de qualitat que esperaria de Garrix i que mes aviat sembla que sigui una cançó dels Chainsmokers. No em desagrada, però es queda en ser una cançó electropop normaleta (i ja sabeu que per mi que una cançó d'un DJ aposti per un so més suau no és cap problema, però hi ha infinits d'exemple d'artistes que ho han fet amb més bon gust).

Hugel, Alok i Amber van Day van estrenar I Don't Wanna Talk, una cançó dance correcta que m'ha agradat bastant més que els anteriors llançaments de Hugel. No és gaire millor que el nou senzill de Garrix, però és clar, les meves expectatives per un o altre artista son diferents.

Nicky Romero també té nou senzill, anomenat Dynamite, on col·labora amb Mike Williams a la coproducció i Amba Shepherd a la veu. He de reconeixer que al principi no em va acabar de convéncer i que li he hagut de donar diverses oportunitats, ja que aposta per un so bastant diferent al què Nicky Romero ens té acostumats, però m'ha acabat agradant bastant, i clarament convertint-se en la meva novetat preferida de la setmana passada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada