20 de nov. 2019

Novetats pop setmana 46

Resultat d'imatges de bad bunny billboard 2019Bad Bunny, Camila Cabello, J Balvin i Billie Eilish han estrenat nova música en els últims dies.

Només falten un parell de setmanes pel llançament de Romance, i Camila Cabello ens desvela un cinquè avançament del seu segon disc en solitari. Es tracta de Living Proof, una proposta molt pop que sona perfectament a una cançó de Taylor Swift. Com a Liar, Camila Cabello insisteix en anar a un registre molt agut que trobo que no l'afavoreix gaire. No està malament, però em deixa bastant indiferent.



Qui no em deixa indiferent amb el seu nou senzill és J Balvin. El colombià estrena Blanco, la seva primera cançó en solitari des que fa aproximadament un any va llançar Reggaeton. Tot i que reconec que amb les escoltes he vist que té el seu ganxo, no m'agrada.



Bad Bunny, Ricky Martin i Residente col·laboren a Cántalo, una combinació de hip-hop, reggaeton i salsa que m'ha agradat molt més del que m'esperava.



La setmana passada Billie Eilish va estrenar Everything I Wanted, la primera cançó original que llança després del seu àlbum When We Fall Asleep Where Do We Go. A nivell de composició i producció, la cançó està molt bé. Si bé és cert que m'agradaria més si la cantés algú que cantés més fort, entenc que aquest és el seu segell personal i no es pot dir que xiuxiueji fins al punt que a mi em resulta desagradable com fa a All The Good Girls Go To Hell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada