30 de nov. 2019

Novetats setmana 48

Resultat d'imatges de the weeknd 2019 billboardEn els últims dies The Weeknd ha estrenat dos noves cançons, Nicky Romero ha remesclat l'últim senzill d'Armin Van Buuren i Ed Sheeran i Mahala han presentat versions acústiques dels seus respectius senzills.



Aquesta setmana per fi s'ha materialitzat l'esperat retorn de The Weeknd, amb el llançament de dos cançons al llarg de la setmana: Heartless el dimarts i Blinding Lights el divendres. Heartless és una cançó trap bastant potent produïda pel propi Abel, Metro Boomin i Illangello. Ni músicalment ni pel que fa a la lletra aporta gaire que no hàgim vist ja en anterior material de l'autor de Can't Feel My Face. Però m'agrada, no us diré que no. De fet m'agrada més que Blinding Lights, una cançó R&B amb una forta inspiració de la música dels anys 80, cosa que ja és habitual en la seva música, però aquí són més fortes que mai. Massa pel meu gust. Cap de les dos cançons em desagraden, però la veritat és que pel gran retorn de The Weeknd m'esperava alguna cosa més, no us enganyaré.


Una altra novetat que tenia ganes de poder escoltar en bona qualitat és la remescla que Nicky Romero ha fet del nou senzill d'Armin Van Buuren, Unlove You. He de dir que tenia unes expectatives bastant altes i que no sé si s'han complert: és una bona remescla progressive, però tampoc m'ha deixat bocabadat. M'agrada que matingui bsatants elements de la original durant les estrofes. Suposo que al ser la original una de les meves preferides del moment era més difícil que la remescla li donés un enfocament més interessant.



Per acabar tenim dos versions acústiques, la primera de les quals és la de South Of The Border d'Ed Sheeran i Camila Cabello. La veritat és que m'agrada molt més que la versió original, que trobava que era bastant desastrosa. La meva versió preferida del duet entre l'autor de Shape Of You i la intèrpret d'Havana segueix sent la remescla de Sam Feldt.



Crec que encara no havia parlat mai encara de Mahalia, una artista que he descobert amb el seu disc més recent Love And Compromise i que ara he estat escoltant moltíssim recentment. Un dels senzills del disc és What You Did, un duet amb Ella Mai del què ara ens presenten la versió acústica. No em desagrada, però trobo que la versió original llueix molt més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada