6 de nov. 2019

Novetats pop setmana 44

Resultat d'imatges de dua lipa billboard don't stop
 Dua Lipa, Tom Walker i Inna han estrenat nova música en els últims dies.

Dua Lipa inicia la promoció del seu segon àlbum amb Don't Start Now, una cançó pop amb una influència disco més que considerable. Per aquest nou senzill, la cantant ha tornat a treballar amb el productor Ian Kirkpatrick, amb qui va treballar en el seu èxit més gran fins al moment New Rules. Tot i que el seu primer disc no em va acabar d'interessar més enllà d'algunes cançons, he de dir que Don't Start m'ha encantat i tinc bastantes ganes d'anar coneixent el nou projecte de Dua Lipa. Segueixo pensant que és el tipus de cantant que depen molt d'amb qui treballi a la producció, però de moment DSN és la meva novetat preferida de la setmana sens dubte.


Tom Walker va avançar divendres una altra de les cançons noves de la reedició de What A Time To Be Alive, que sortirà ja aquest divendres. Es diu Heartbeats i no està malament, però tampoc és de les meves preferides ni mostra res que no hàgim vist ja en la música que aquest cantant anglès ha presentat fins al moment.



Tècnicament aquesta novetat tocaria ja per la setmana 45, però sempre podem fer una excepció. Dilluns a la tarda, Inna va presentar el seu nou senzill Bebe, que compta amb la participació de Vinka. És el primer senzill que publica després del llançament de Yo a finals de Maig. Enlloc de tornar a treure música en anglès o en castellà, la cantant romanesa en aquesta ocasió canta en francès. Musicalment no em desagrada, però trobo que és una cançó bastant plana i que es un pas enrere tornant al dance més aviat simple després del canvi d'estil que va suposar Yo.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada