19 de maig 2019

Novetats setmana 20 dance

Resultat d'imatges de nervo billboardGalantis, NERVO, Sam Feldt i Disciples van estrenar Divendres nova música.
Galantis col·laboren amb Passion Pit a I Found U, una cançó que presenta una combinació d'estil: les estrofes i la tornada tenen un so que em recorda a aquelles bandes de synthpop autoproclamades indie  tot i tenir totes un so bastant semblant. El drop sona totalment de la manera que els Galantis ens tenen acostumats. Tot i ser dos estils bastant diferents, la  transició no resulta brusca en absolut. I Found U no m'ha agradat ni m'ha desagradat, de fet m'ha deixat bastant indiferent i amb pov interès per tornar-la a sentir.


Les NERVO tenen nou senzill anomenat Sober, i la veritat és que m'ha agradat molt. Més que qualsevol cosa que hagin tret des del 2015 fàcilment. Em convéncen tant l'apartat vocal, del què també s'encarreguen elles en aquesta ocasió i que trobo que té inspiració country en les melodies, com el drop minimalista. No us enganyaré, m'hauria agradat un drop més potent, però també valoro positivament que no hagin pres el camí previsible.



El trio Londinenc Disciples han presentat nova proposta aquesta setmana, anomenada No Ties. Com era d'esperar és tracta d'una proposta Deep House més refinada que potent, que amb una vocal més elaborada (com sí que tenia el seu èxit On My Mind, per exemple) podria haver estat molt millor. No em desagrada en absolut, però se'm queda una mica plana.



Per acabar tenim un nou llançament de Sam Feldt, que només arriba una setmana més tard de la publiació de la seva original. A Hide and Seek, Sam Feldt col·labora amb SRNO a la coproducció i Joe Housley a la veu. Aquesta cançó no em diu res, i potser Sam Feldt hauria de trobar una altra manera de publicar la música per retenir més l'atenció del públic, perquè està treient nova música constantment i això treu la emoció d'un nou llançament d'un dels teus productors preferits al seu públic. O com a mínim això és el que em passa a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada