10 de maig 2019

Novetats pop setmana 19

Imatge
Avui les novetats pop arriben de la mà d'Ed Sheeran amb Justin Bieber i Benjamin Ingrosso amb Felix Sandman.


La novetat més destacada de la setmana és, sens dubte I don't Care, la col·laboració d'Ed Sheeran i Justin Bieber. El cantautor anglès ja havia composat Love Yourself pel cantant canadenc, però no havien col·laborat fins ara. Trobo que és una cançó molt bàsica i avorrida, que no aporta res nou ni és mínimament interessant. Love Yourself em va semblar una cançó genial, però aquesta cançó em resulta poc més que tolerable. Veurem si els seus noms són prou com per convertir la cançó en un èxit.


 

I l'altra novetat pop de la setmana també és una altra col·laboració: la de Felix Sandman i Benjamin Ingrosso. Aquests dos cantants suecs ja havien col·laborat a Tror Du Att Han Bryr Sig, que va ser una de les meves cançons preferides del 2018. Això sumat a que els seus dos discos debut, ambdós publicats l'any passat, em van agradar bastant, em va crear unes expectatives bastant altes per la seva nova cançó junts. I Happy Thoughts és una cançó que està bé, una cançó pop molt sòlida amb una producció interessant, però no tan bona com m'esperava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada