31 de maig 2019

Novetats pop setmana 22

Imatge
Katy Perry, Camila Cabello, Tove Lo, Ed Sheeran, The Chainsmokers, Inna i Mark Ronson han presentat nous senzills avui.

Katy Perry ha estrenat Never Really Over, una cançó pop correcta, que  m'agrada, però em deixa també una mica indiferent. Tot i que crec que sí que es pot intuir que obra la porta al pas endavant valent que tant necessita la carrera de l'artista californiana, encara no l'acaba de fer. Veurem si finalment el veiem al seu cinquè treball discogràfic.



A banda de publicar el seu sisè àlbum d'estudi Yo, avui Inna ha llançat Te Vas, una de les seves noves cançons com a senzill. Es tracta d'una gran cançó, que suposa una barreja molt ben fet entre el so de lnna d'abans i la d'ara. Es nota que és una cançó amb cada petit detall totalment



Però de totes les novetats d'avui, la més sorprenent ha estat la de Tove Lo: L'artista sueca torna amb Glad He's Gone, que presenta un so radicalment diferent al dels seus últims dos discos (Lady Wood i la seva continuació Blue Lips). El so electropop obscur deixa lloc  a un pop pur amb un so molt optimista. Això sí, aquest canvi no es trasllada al contingut de les lletres.
Tot i que en principi diria que m'agradava més el so de Lady Wood, ja estava a punt de fer-se'm monòton, pel que crec que ha estat tot un encert canviar de direcció musical.



The Chainsmokers van desvelant les cançons del seu proper projecte una per una, i avui ha estat el torn de Call You Mine, que compta amb la veu de Bebe Rexha. Ni m'ha acabat d'agradar ni aporta res que no hagim vist ja en moltes cançons d'aquest duo estatunidenc.



Ed Sheeran ha compartit una versió acústica i en solitari del seu senzill I Don't Care, amb què presentava el seu proper disc que sortirà al Juliol i que només incloura col·laboracions amb altres artistes. No diria que m'agrada ni que em sembla al nivell de les seves cançons bones, però de la mateixa manera que passa amb Shape of You, trobo que la versió acústica millora bastant la original.



Per acabar tenim el nou avançament de Late Night Feelings, el disc que Mark Ronson publicarà el mes que ve. De fet, és la cançó que més ganes tenia d'escoltar: la ´col·laboració amb Camila Cabello. Find U Again m'ha agradat més que qualsevol dels altres avançaments del disc, però tampoc no està tan bé com m'hauria esperat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada