24 d’abr. 2020

Remixes setmana 15

Imatge
Afrojack, Ava Max, Rita Ora i Delaporte presenten remescles o noves versions pels seus senzills actuals.


Delaporte han compartit avui la primera remescla oficial pel seu senzill Clap Clap. DJ Nano agafa Clap Clap, una de les cançons més pop del duo madrileny, i la porta a un so molt més contundent. El resultat no sé si dir-vos que em sembla més interessant o simplement és que em sona més fresc que la original perquè porta tres mesos disponible. El que sí que està clar, és que el resultat és molt bo i no té res a envejar al nivell de les produccions de Delaporte.


També avui han arribat les remescles oficials de l'últim senzill d'Afrojack: All Night, que compta amb la veu de la ex-membre d'Ally Brooke. L'EP és ple  de noms coneguts, com podreu comprovar, i a més inclou el festival mix que n'ha fet el propi Afrojack. La primera remescla és la dels DubVision, que porten All Night a l'electro house, cosa que m'ha sorpres ja que m'esperava el progressive house característic d'aquest duo. El resultat és correcte, compleix la funció de portar All Night a un so més contundent i apte pels festivals, però no és res especial. La segona remescla és la de Chico Rose, un productor neerlandès que hem col·laborar amb Afrojack ja en un parell d'ocasions. El seu remix ni em sembla interessant ni li dona gaire força a la cançó. Un altre dels encarregats de remesclar ha estat Marc Benjamin, qui també porta All Night a l'electro house amb molt d'encert. M'agrada sobretot el fet que hagi sabut construir un drop contundent però protagonitzat per un sintetitzador amb un timbre més original. Sens dubte la meva remescla preferida de totes. Damien-n-drix, autor del quart remix de l'EP li afegeix un drop greu i minimalista, que no m'acaba de convèncer. Per acabar tenim el festival mix, que es manté molt fidel a la versió original i, en definitiva, és exactament el que ens hauriem esperant.

Rita Ora ha compartit avui les remescles oficials del seu actual senzill How To Be Lonely, una de les quals signada per Sam Feldt. No està malamenbt, però es nota que és un encarrec i no una cosa que Sam Feldt hagi produit perquè estava particularment inspirat (però en la seva defensa també s'ha de dir que la cançó no és per tirar coets). L'autor de Summer On You i 2 Hearts ja havia fet una remescla oficial, en concret pel seu senzill Only Want You. 


Bastant més encertada m'ha semblat la remescla que n'han fet MÖWE, tot i utilitzar canvis de tempo, una cosa que normalment em tira bastant enrere. MÖWE també havien remesclat un senzill de la cantant britànica: Your Song, tot i que no és una remescla que sortís de manera oficial.


En lloc de publicar totes les versions en un EP, Rita Ora les ha publicat com a senzills individuals, cosa bastant molesta sota el meu punt de vista. A banda de les tres remescles oficials, Rita Ora ha publicat avui també una versió en directe de la cançó.


De la mateixa manera que ho va fer amb Salt fa un parell de setmanes, Ava Max ha publicat una versió acústica enregistrada a casa seva del seu senzill més recent Kings & Queens.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada