10 d’abr. 2020

Novetats urban setmana 13

ImatgeBad Gyal, Ozuna, Aleesha i Bad Bunny protagonitzen les novetats de música urbana d'aquesta setmana.

Bad Bunny ha estat un altre dels artistes que ha enregistrat música nova a casa seva durant la quarentena, i fa uns dies va publicar a Soundcloud En Casita, cançó en què també hi participa la seva parella Gabriela Berlingeri. No és la seva millor cançó, està clar, i de fet jo diria que no es queda en més que una anècdota, però sempre és d'agrair que els artistes ens aportin algun tipus de contingut extra en aquests temps.



També presenta nova música aquesta setmana Bad Gyal. La cantant del maresme participa al remix de Tu Eres Un Bombón, del panameny Kafu Banton. La versió original no m'agrada, i el remix no canvia prou les coses com per fer-me canviar la opinió que tenia de la cançó. No sé per què, però les col·laboracions de Bad Gyal amb altres artistes sempre em semblen més fluixes que les seves propostes en solitari.



Dimarts, Aleesha va compartir un nou senzill anomenat Like Nicki. Es una cançó de trap amb una producció excèntrica a càrrec de DarioWAV, amb un so menys contundent que Lovers 2 Enemies. Sincerament, a mi m'agraden més les seves cançons amb un estil més melòdic que les que enfoca al rap, però Like Nicki m'agrada molt també. La cançó, com ja us deveu imaginar, fa referència a Nicki Minaj, que Aleesha ha descrit com el seu principal referent en el rap femení.




Després que la seva col·laboració amb J Balvin Ritmo es convertís en el seu primer èxit en vuit anys, no és cap sorpresa que els Black Eyed Peas vulguin repetir la fórmula. Avui han presentat Mamacita, una col·laboració amb Ozuna i  la cantant californiana J. Rey Soul. No tenia precisament moltes expectatives per aquesta cançó, però encara he de dir que trobo que està bastant bé, o com a mínim no és el desastre que podria haver estat: la producció és correcta, les parts d'Ozuna no em desagradem i la tornada fins i tot us diré que m'agrada. Irònicament, el que menys m'agrada de les cançons són les parts dels tres membres dels Black Eyes Peas, sobretot les parts que canten en castellà trobo que se les podrien haver estalviat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada