10 d’abr. 2020

Remescles setmana 13

ImatgeDua Lipa, Mabel, Ava Max, Syn Cole i Oliver Heldens ens porten les remescles de la setmana.



Tot i que l'actual senzill de Future Nostalgia ara per ara és Break My Heart, Dua Lipa ha compartit aquesta setmana la primera remescla oficial pel seu èxit Physical, feta pel DJ brasiler Alok. L'autor d'On & On i Hear Me Now ralenteix Physical per portar-la al house. El resultat no és dolent, però sí que em sembla bàsic i el build-up crea unes expectatives que després el drop no satisfà ni de bon tros.



Ava Max ha compartit una versió acústica oficial de Salt. que cada dia està escalant noves posicions a les llistes de Spotify i ja s'està consolidant com un èxit destacable en diversos mercats europeus.



Oliver Heldens ha remesclat el nou senzill de Justin Timberlake i SZA, The Other Side. L'autor de Gecko ja ha demostrat en diverses ocasions que la seva especialitat és combinar música disco i house, i tot i que el resultat és previsible i m'agradaria que el drop tingués més força, la meva valoració del remix que ha fet a The Other Side és molt positiva. Fins i tot us diré que m'agrada bastant més que la original. És el que m'esperava, tant en la part bona com en la part dolenta del que això comporta.



Mabel ha publicat dos remescles més pel seu actual senzill Boyfriend. Després que ho fes Tiësto, un dels encarregats de remesclar la cançó ha estat Endor, que porta al house més minimalista (i avorrit). Crec que es una cançó que es pot portar al house amb molt bon resultat, però el drop està literalment buit, i això fa que el resultat de la remescla em sembli un desastre. L'altra remescla, la de Digital Farm Animals i Franklin, no em desagrada, però tampoc m'impressiona gaire.



Per acabar, tenim la nova remescla de Syn Cole. En aquest cas, el productor estonià remescla Dancing Next To Me de Greyson Chance, una cançó que he d'admetre que no coneixia. El resultat és correcte, però no em resulta interessant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada