3 d’abr. 2020

Novetats setmana 13

Armin Van Buuren straks bij Wouter met groot nieuws! | TOPradio ...
En un moment en què la indústria musical es troba paralitzada; Kygo, Armin Van Buuren i Nicky Romero estrenen noves produccions.

Kygo ha estrenat avui un nou avançament del seu tercer àlbum Golden Hour. Després de presentar Like It Is la setmana passada, ara presenta I'll Wait, una cançó en què torna a col·laborar amb Sasha Sloan. Sens dubte, és una cançó molt més interessant que Like It Is, tant a nivell de producció com de la veu. El drop, en aquesta ocasió se centra el les melodies de sintetitzadors, sense rastre dels vocal chops que han tingut un pes molt destacable en els seus últims llançaments. De fet, em fa la sensació que el música noruec és conscient de la freda rebuda que va tenir Like It Is i ho ha volgut compensar, només una setmana més tard, amb un nou senzill. No és la seva millor cançó ni resulta innovadora, però com a mínim és una novetat prou sòlida.



Un altre productor que presenta nova música avui, tot i haver-ne estrenat ja la setmana passada és Armin Van Buuren. L'autor de This is What It Feels Like i Blah Blah Blah col·labora ara amb MaRLo i la vocalista Mila Josef per presentar This I Vow, una proposta trance que suposo que agradarà als seguidors del gènere. Si voleu que us digui la veritat, en el meu cas no serà una cançó que torni a escoltar gaires vegades: el drop no em desagrada, i la resta de la producció és més aviat senzilla però tampoc està malament. El que em tira enrere és la vocal, que no m'agrada gens.


Acabem el repàs de les novetats dance d'avui amb la remescla que Nicky Romero ha fet a l'actual senzill de Martin Garrix Drown, que compta amb la veu de Clinton Kane. És la tercera vegades que Nicky Romero remescla un senzill de Garrix, després de So Far Away i Dreamer. L'autor de Tolouse i Like Home porta Drown al progressive house melòdic i enèrgic a què ens té acostumat, cosa que fa que la remescla resulti bastant previsible. Això fa que em resulti menys atractiva, però m'ho segueix semblant més que la versió original.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada