12 d’abr. 2020

Novetats dance setmana 13

Alesso and TINI Team Up for Crossover Single "Sad Song" - EDM.com ...Alesso, Michael Calfan, Armin Van Buuren i Gryffin han estrenat nova música aquesta setmana.


Alesso i l'ex-membre de One Direction Liam Payne col·laboren a Midnight, una cançó amb una producció future bass en la línia del que acostumen a fer els productors estatunidencs. Diria que m'ha sorprés veure a Alesso en aquest estil, però veient la enorme irregularitat dels seus llançaments dels últims anys no, jo no em sorpren res. Em sembla una cançó extremadament bàsica a nivell de producció i la veu no és gaire millor ni més sorprenent. 



Armin Van Buuren estrena una nova original per tercera setmana consecutiva. En aquesta ocasió col·labora amb Tom Staar i Mossiman per presentar Still Better Off, una pista de techno melòdic vocal que m'ha agradat bastant. Van Buuren ja va endinsar-se en aquest estil a Always, una de les cançons que formen part del seu àlbum d'estudi més recent Balance, publicat a finals de l'any passat. Sens dubte, la millor novetat de la setmana sota el meu punt de vista.



Gryffin ha estrenat aquesta setmana Hold You Tonight, una col·laboració amb Chris Lane que és la primera original que estrena des del llançament del seu primer àlbum Gravity la tardor passada. Torna a ser una proposta Future Bass, en aquest cas combinada amb una vocal de clara influència country. No és el meu estil predilecte, però com em va passar amb moltes cançons del seu àlbum, tot i això he de dir que m'ha agradat força, sense entusiasmar-me excessivament.



Martin Solveig i Michael Calfan col·laboren per primera vegada a No Lie. Els dos DJs francesos ens presenten una pista deep house amb un drop minimalista i on la veu té molt pes. No em molestaria que la producció fos una mica més contundent, però m'ha agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada