23 d’ag. 2017

TS6: Data de llançament, títol i info primer senzill

Taylor Swift, <em>&#39;Reputation&#39;</em>
Doncs els rumors eren certs, i Taylor Swift ja té el seu sisè disc a punt: el nou treball discogràfic de la cantant americana s'anomena Reputation i es posarà a la venda el proper 10 de Novembre, poc més de tres anys després de la publicació del seu increïblement exitós 1989. La imatge que il·lustra la notícia és la portada del disc
Però això no és tot: en menys de 24 hores en podrem escoltar el primer senzill.
Els que ja han sentit material d'aquest nou projecte de Taylor Swift diuen que és d'un estil que ella no ha tocat encara. Veient la imatge que porta i que fa uns mesos va estar gravant amb Drake jo aposto perquè tindrà una forta influència Hip-Hop, i també veig molt possible que inclogui aires tropicals en el seu proper estil (I molt possiblement qualsevol d'aquests estils portarà polèmica).
El que trobo que està clar és que ens allunyem del pop bàsic de 1989. Cosa que em sembla molt positiva, perquè si tregués un 1989 2, per part meva no tindria cap interès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada