28 d’ag. 2017

Top 5 actuacions dels VMAs

De totes les actuacions de la gala d'ahir a la nit, aquestes són les meves preferides:

Totes les entrades en relació amb la gala.

5. Katy Perry i Nicki Minaj - Swish Swish

Per primera vegada Katy Perry i Nicki Minaj van presentar juntes el tercer senzill de Witness Swish Swish. Tot i que la posada en escena no em va agradar i els vestuaris tant de l'una com de l'altra eren una mica horrible, Katy Perry va estar molt bé a nivell vocal. No podem dir el mateix de Nicki Minaj, qui semblava que anava una mica perduda.



4. Logic, Alessia Cara i Khalid - 1-800...

Logic va presentar el seu actual senzill acompanyat d'Alessia Cara i Khalid. Com que és una cançó que recauda fons per el telèfon de prevenció de Suïcidis als Estats Units (que és el títol de la cançó), a l'escenari desenes de persones que havien canviat d'opinió gràcies a l'atenció, cosa que ha fet que rebi algunes crítiques per fer una mica el mateix que Lady Gaga va fer quan va presentar Til It Happens To You als Oscars de l'any passat. Malgrat les similaritats, sempre està bé veure que es vol llançar un missatge positiu, quan la majoria de cançons Hip-Hop més aviat són tot el contrari. A més, no coneixia la cançó ni aquest raper, i 1-800... em va agradar força.




3. Shawn Mendes - There's Nothing Holding Me Back

Realment, aquesta actuació tampoc no té res massa destacable; però la cançó la trobo una de les millors d'aquest estiu; així que amb això ja en tinc prou. A més a mi sempre m'agrada veure versions tocades amb instruments de cançons amb sons electrònics en la seva versió original, així que això és un altre punt a favor.




2. P!nk - Medley

P!nk va presentar un medley de diversos dels seus èxits, acabant amb el seu actual senzill What About Us; que tampoc coneixia i que em va agradar. P!nk és una artista que mai m'ha interessat massa, però al ser un medley dels èxits que ja coneixia d'haver sentit a la ràdio; se'm va fer una actuació molt entretinguda i interessant; encara que he vist que ha tingut una reacció més aviat freda.




1. Fifth Harmony - Angel i Down (amb Gucci Mane)

I la meva actuació preferida de la nit va ser la de les Fifth Harmony, que ens van donar tot el que els amants de la música pop volem veure: polèmica (Just al principi al backdrop que es veu una cinquena membre que cau al buit, una clara referència a Camila Cabello), coreografia, vestuaris decents (Com a mínim), un nivell vocal totalment acceptable i canvis en la cançó, per fer-la diferent de la versió original.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada