7 de juny 2017

StadiumX remesclen Like Home

Resultat d'imatges de nicky romero nervoCom molt bé sabreu si heu visitat el blog recentment, avui Protocol Recordings celebra el seu cinquè aniversari -efemèrida per la que tenic la sensació que sóc la única persona que esta emocionada. Per avui estava programat un misteriós EP que no he trobat per cap lloc, però sí que s'ha publicat una de les pistes d'aquest: la remescla de StadiumX del senzill del 2012 de Nicky Romero i Nervo Like Home.




Sincerament, jo el primer que vaig pensar en veure que una de les cançons que formarien part de l'EP del cinquè aniversari de protocol era una remescla de Like Home, sincerament em va fer una mica de mandra. Però el remix que n'han fet els StadiumX m'ha encantat, amb un so dance molt de fa sis anys que m'encanta i que m'alegro molt de veure que algú ha ressuscitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada