21 de set. 2016

Videoclips 21/9

Avui Lady Gaga ha estrenat el videoclip de Perfect Illusion, i a continuació us comentaré el que m'ha semblat. Però el de Lady Gaga no és l'únic vídeo nou, també us en porto de Fifth Harmony i PBH & Jack Shizzle.







Començaré, com no podia ser d'una altra manera, analitzant el nou videoclip de Lady Gaga. Primer diré les coses que m'han agradat: M'ha agradat especialment la transició que fa del dia a la nit quan passa de la primera tornada a la segona estrofa. També m'ha agradat la escena on està a l'interior (I no al desert) on també hi apareixen Mark Ronson, BloodPop i Kevin Parker; però al moment en el que està pujada sobre la multitut fent rodar el micròfon trobo que li podrien haver tret més suc. També m'ha agradat molt l'entorn on està filmat. Potser el millor (O si més no, el més interessant) del videoclip és que és el primer de la "nova Lady Gaga".
Ara toca parlar dels aspectes negatius, que no us enganyaré: són bastants. És cert que la escena on surt conduint no està malament, però a mi personalment mai m'agrada que s'incloguin aquest tipus d'escenes als videoclips. Tampoc m'ha agradat gens el moment en que baixa del cotxe i comença a fer uns moviments, que no saps si són la coreografia o que està donant una puntada al terra plena de ràbia.
Però el que més m'ha desagradat ha estat els moviments de la càmera; que, sincerament, en alguns moments fan el videoclip dificil de mirar. I si no fos per això el videoclip m'hauria agradat. Si no m'ha acabat de convencer és per això, no pel fet que fos un videoclip de menys pressupost, més simple i menys extravagant: això ja m'està bé.




També, com ja us he dit, tenen nou videoclip les Fifth Harmony. Ahir van estrenar el de That's My Girl, dirigit per Hannah Lux Davis.



Acabem amb el videoclip de Feel The Music, un senzill que signen PBH & Jack Shizzle i Emilie Adams

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada