9 de set. 2016

Novetat: Take Me


Lady Gaga no és la única d'entre els meus artistes preferits en treure un nou senzill avui: Nicky Romero també estrena avui Take Me, en col·laboració amb el vocalista de Phoenix Colton Avery. L'holandès ha dit en nombroses ocasions que per a composar aquesta cançó, va comptar amb l'ajuda de la banda The Script.


Take Me em va fascinar ja des de la primera escolta,  i no només això: per primera vegada li veig a una cançó de Nicky Romero potencial per tenir èxit al panorama més mainstream, ja que té més una vocal molt més elaborada i una producció que (Sense deixar de ser bona ni perdre personalitat) pot ser molt més facil d'escoltar per al públic general. Esperem que tingui la recepació que es mereix, cosa que, tampoc no us enganyaré, em sorprendria moltíssim.
Ja sabeu que a mi m'han agradat molt tots els llançaments de Nicky Romero, però sense dubtar-ho ni un segon Amb aquesta cançó jo crec que entra a un nivell de qualitat al que molts pocs DJs/productors ha arribat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada