25 de set. 2015

Novetat: Alive

Sia - Alive (2015) - 1280x1280Sia per fi ha estrenat Alive, el primer senzill per a This Is Acting, el setè àlbum de la seva carrera, que es posarà a la venda en els propers mesos i on l'artista australiana interpreta cançons que havia composats per a altres artistes, però han estat rebutjades. En aquest cas la cançó anava a ser per Adele, qui ha co-composat la cançó.
Alive és una cançó de la qual mai dubtarieu qui canta. Us podrà agradar o no la singular veu de Sia, però no em podreu negar que és inconfusible.

La primera vegada que la he sentit no m'ha acabat d'agradar del tot, però escoltant-la més vegades, cada vegada m'ha agradat més, especialment la tornada. Sabent-ho, si que es nota que anava a ser per a una altra artista, ja que algunes parts de la cançó  sonen bastant diferent al que Sia ens té acostumats, però el més segur és que si ella no ho hagués dit no ens n'hauríem donat compte.

Jo em feia il·lusions que en aquest disc Sia mostrés la seva cara, però veient la portada del single ja me'n puc anar oblidant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada