17 d’oct. 2021

Novetats urban 17/10

J Balvin, Bad Gyal i Ms Nina han estrenat nous senzills aquesta setmana.
Un altre dels artistes escollits pel disc recopilatori que celebra el 25è aniversari de Pokémon és J Balvin, que, de fet, és l'únic intèrpret hispà que hi apareix. Ten Cuidado és un reggaeton amb força elements que recorden a anteriors propostes del colombià. No tenia cap mena d'expectatives per aquesta cançó, veient que l'últim disc de J Balvin no em va convèncer massa, però sincerament Ten Cuidado m'ha agradat bastant i m'ha semblat millor que la gran majoria de cançons del seu últim projecte. La producció, un cop més signada per Tainy, aposta per un so bastant electrònic. I, a diferència de les cançons que artistes com Mabel, Post Malone o Katy Perry han enregistrat per aquest disc, Ten Cuidado sí que és una cançó plena de referències a la franquícia en què suposodament totes les cançons estan inspirades.


Flow 2000 és el nou senzill de Bad Gyal, que compta un cop més amb la producció d'El Guincho. La veritat és que aquesta cançó no m'agradat gens, i em sembla un dels senzills més fluixos de la catalana.


Després d'un quants mesos sense estrenar nova música, Ms Nina publicava divendres un nou senzill anomenat Sensaciones, en col·laboració amb Pablo Chill-E. No està gens malament, i, de fet, m'ha agradat molt més que les seves anteriors propostes: la producció sona molt fresca i la interpretació vocal de la rapera argentina no es fa repetitiva en r


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada