17 de jul. 2021

Novetats pop 17/7

Camilo amb Shawn Mendes, Normani amb Cardi B, Shakira, Daddy Yankee amb Jhay Cortez i Myke Towers i Mabel protagonitzen les novetats pop de la setmana.

Després de molts mesos sense estrenar nova música ni donar-nos cap informació sobre el seu primer treball discogràfic en solitari, Normani estrenava ahir un nou senzill anomenat Wild Side. Aquesta col·laboració amb Cardi B (tot i que la part de la rapera és queda bastant en anecdòtica) és una cançó R&B amb un so més aviat obscur. La producció és bastant minimalista, cosa que em fa trobar a faltar que sigui més melòdica a nivell vocal. I a nivell vocal em sembla una mica massa plana per com de simple és la producció. Això sí, el videoclip de la cançó està molt cuidat

Una altra artista que feia temps que no publicaba nova música i ha tornat aquesta setmana amb un nou senzill és Shakira. La nova cançó de la cantant colombiana s'anomena Don't Wait Up i és el seu primer senzill en anglès en 7 anys. Compta amb la producció d'Ian Kirkpatrick, productor, entre molts altres èxits, de New Rules i Don't Start Now de Dua Lipa i Back To You de Selena Gomez. Don't Wait Up és una cançó dance, bastant simple a nivell vocal però bastant addictiva. El que ja no m'ha agradat gaire és la producció, que, a més, té molt pes en el conjunt de la cançó i em sembla que no acaba d'anar massa a cap lloc d'una manera que m'ha recordat bastant al Stupid Love de Lady Gaga. En general em sembla una cançó bastant bàsica i poc inspirada, així que espero que el seu proper treball discogràfic en tingui de millors.

Súbele el Volúmen és el nom de la col·laboració de Daddy Yankee, Myke Towers i Jhay Cortez que arribava divendres a les plataformes digitals. És uns pista de reggaeton bastant enèrgica on trobo que llueixen més els artistes convidats que l'autor de Gasolina.


Mabel ha estat una altra de les artistes escollides pel disc que commemora el 25è anniversari de Pokémon. Take It Home és una cançó pop que no està malament, però que tampoc explota la relació amb la franquícia gens ni mica i no passa de ser una cançó pop força estàndard. Al vídeo de la cançó (que m'ha agradat més que el d'Electric) sí que podem veure a un Jigglypuff acompanyant a la cantant anglesa. 


Camilo ha estrenat aquesta setmana una nova versió de la seva cançó Kesi, que malgrat que encara no havia estat llançada com a senzill oficial ja havia començat a tenir certa repercussió i molt bona acollida. Ara sí, Kesi ha estat llançada com a senzill oficial en una nova versió que compta amb la participació de Shawn Mendes, en la qual podem sentir també al cantautor canadenc cantar una mica en castellà. Jo crec que seguiré escoltant la versió original de Camilo en solitari, inclosa al seu disc Mis Manos; però em segueix semblant una cançó molt bona i amb aquesta nova versió arribarà a més públic.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada