3 de jul. 2021

Novetats 3/7

Gianluca, J Balvin amb Skrillex i Iggy Azalea han estrenat nova música aquesta setmana.

J Balvin i Skrillex publicaven ahir la seva col·laboració In Da Getto, una fusió de rap i electrònica brutal i bastant original. He de dir que jo m'esperava una cosa bastant diferent d'un senzill conjunt d'aquests dos artistes, però un cop superada la sorpresa inicial, és molt millor que el reggaeton amb una producció electrònica una mica més elaborada que m'hauria esperat. I és que, sorprenentment en aquesta cançó no hi ha ni rastre del trap ni del reggaeton, cosa que sens dubte té la seva part de responsabilitat en que soni tan fresca. Aquest nou senzill s'inspira fortament en In De Ghetto de David Morales, The Bad Yard Club i Delta, publicada l'any 1996. La veu femenina de la tornada, com és fàcil deduir, l'han samplejat d'aquesta cançó, però també el loop de teclat que es va repetint al llarg de la cançó és una reproducció del de la producció de Morales.

J Balvin ha presentat ja un bon grapats de senzills enguany, que en principi son tots avançaments del seu proper àlbum (que encara no té data ni nom confirmat): Ma G, Tu Veneno, Otra Noche Sin Ti, 7 de Mayo, Qué Más Pues i Otro Fili. Alguns m'han agradat més o menys i altres m'han deixat totalment indiferent, però sincerament In Da Getto és el primer senzill del colombià que realment m'ha entusiasmat aquest 2021.


També fusiona rap i música house el nou senzill d'Iggy Azalea, anomenat I Am The Stripclub. M'ha sorprés bastant i molt positivament que la rapera australiana hagi fet una cançó d'aquest estil, però m'ha semblat la seva millor proposta en bastant de temps.


La tercera i última novetat que voldria comentar avui és el nou senzill de Gianluca anomenat Sigo Aquí. Té l'atmosfera melancòlica present en la majoria de cançons d'aquest artista xilè, però els ritmes de funk carioca que incorpora la fan bastant diferent a la resta de la seva discografia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada